Bendera Malaysia dan Johor

Sudah puas aku mencari dari kedai ke kedai. Baik kedai buku mau la jugak kedai jual peralatan pelbagai..

Jawapan yang aku dapat…..”Out of stock, mau order ka bang?” Yang ada hanyalah bendera Malaysia yang besar…boleh buat cadar punya besar!

Saya mencari bendera Malaysia yg sederhana saiz nya untuk  misi ini dan sebagai anak Johor…..mencari jugak bendera Johor.

Ada yang bisa membantu?

Saya Anak Malaysia.

——————–

Been looking for flag from one shop to another; rite from bookshops down to miscellaneous shops (even 2 ringgit shops)…but they only answer that I could get is, “It’s out of stock, do you want to order?” The only thing I could get was a hugeeeeeeeee Malaysia flag! Huge enough to be a mattress!

I am looking for a medium-sized Malaysia flag for the mission and as a born-an-bred Johorian, I need Johor flag as well.

Anybody can help with with that?

I am Malaysian.

Advertisements

14 thoughts on “Bendera Malaysia dan Johor”

  1. Salam Hormat dari saya. Semoga tuan dapat menempuh perjalanan yang selamat sehingga sampai ke destinasi. Sepanjang perjalanan saya dulu, saya mengelakkan waktu malam kecuali pada hari terakhir. Kalau boleh, pada waktu malam, berehatlah bang. Jangan bawak motor. Biar pada waktu siang saja

  2. cool lah projek ni bro, ni ade nak tanye, bro ni bdak SDAR ke? sebab ade link skali.net kat bawah tu.

    pepepon gud luck ar bro.

    selamat maju jaya dan semoga Allah merahmati perjalanan bro.

    cayalah!

  3. Tahniah! dan selamat berangkat. Harap semua persediaan telah dibuat. Rasa saya cuaca disesetengah negara (terutamanya Eropah) walaupun dah masuk musim bunga tapi berangin dan sejuk. Glove yang pakai kat Malaysia walaupun kulit tapi bila sejuk still tak tahan. Kena pakai glove nipis kat dalam sebelum pakai glove biasa. Selamat maju jaya!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s